Infopäev projekti rakendajatele 14.06

2016. ja 2017. aasta taotlusvoorudest oleme heakskiidu andnud paljudele toredatele projektidele. Nüüd on aeg niikaugel, et paljud taotlejad on asunud oma projekte ellu viima ning ka esimesed kogemused kuludeklaratsioonide menetlemisel on olemas.

Igal nädalal küsitakse, kuidas ühte või teist asja vormistada, kuidas teavitada jne.

Selleks, et projektide elluviimine võimalikult valutult ja lihtsalt läheks – eelkõige projekti elluviija, aga ka Ida-Harju Koostöökoja ja PRIA jaoks – korraldame ühe korraliku infopäeva.
Lisaks Ida-Harju Koostöökojale liituvad meiega ka Harjumaa PRIA büroo spetsialistid, kes aitavad anda ülevaate sellest, mida vaadatakse projektide kohapealsel kontrollil jne.

Kutsume kõiki projektide elluviijaid 14. juunil 2017 kell 15:45 Anija mõisa.

Pakume kohvi ja kooki, tutvustame Anija mõisa ning vastavatud kodukohvik-gurmeed InnAmorata (mis on ka värske Põhja-Eesti toidumärgise omanik).

Mis aga kõige olulisem – räägime, kuidas projekte ellu viia ja selle käigus mitte bürokraatiahundi poolt ärasöödud saada.
Osalemine on rangelt soovituslik kõigile 2016. ja 2017. aasta IHKK taotlusvoorudest toetust saanutele (isegi siis kui PRIA lõplikku toetusotsust veel ei ole).

Päevakava:

15:45 kogunemine, registreerumine, mõisa uudistamine

16:00 – 19:30 räägime olulistel teemadel ja vastame enamlevinud küsimustele nagu:

  • Ehitus- ja investeeringuprojektid
    Nõutavad dokumendid aruandluse juurde (lepingud, arved, aktid, ehituspäevikud jms) – kuidas neid kõiki vormistada ja mida silmas pidada.
    Enamlevinud probleemid ehitusdokumentide puhul.
  • Hinnapakkumused ja lähteülesanded
    Mis on lähteülesanne / tehniline spetsifikatsioon ja miks selle esitama peab? Millal tuleb korraldada riigihange? Millal ja kui palju hinnapakkumusi ma pean esitama?
  • Teavitamine
    Millised logod, millal ja kuhu tuleb paigaldada? Kust ma logo failid saan? Kas eelmise perioodi logod / bännerid ka sobivad? Milliste mõõtmetega peab olema infosilt? Mis juhtub kui vajalikke logosid ei ole paigaldatud?
    Kas logosid peab kasutama ka siis kui PRIA lõplikku toetusotsust veel ei ole?
  • Projektijuhtimine
    Kuidas projektijuhtimise tasu vormistada? Kas tööleping, käsundusleping või töövõtuleping? Kas meie oma juhatuse liige võib olla projektijuht?
  • Kuludeklaratsiooni esitamine
    Mitu korda projekti jooksul ma saan kuludeklaratsiooni esitada? Aga ühisprojekti puhul? Kui ma tegin ettemaksu masina ostmiseks ära, kas ma siis võin seda juba deklareerida? Kas osaliselt tasutud kuludokumente saab deklareerida ja kuidas?
  • Kuludeklaratsiooni menetlemine
    Kuidas ma deklaratsiooni esitan? Mis juhtub peale kuludeklaratsiooni esitamist?
    Esitasin eelmisel nädalal deklaratsiooni, millal ma raha kätte saan? Mida kuludeklaratsiooni puhul kontrollitakse ja kuidas? Millal teeb PRIA kohapealse vaatluse ja mida selle käigus kontrollitakse? Kas mind teavitatakse enne PRIA kontrolli?
  • Muudatused projektis
    Millisel juhul on tegemist projekti muudatusega? Mida tohib muuta ja mida ei tohi? Kuidas muudatust dokumenteerida ja kooskõlastada?
  • Tulu teenimine projekti raames
    Korraldan projekti raames üritusi. Kas võin küsida osalustasu? Kuidas saadud tulu dokumenteerida?

Kindlasti ka muud küsimused, mis kohapeal üles kerkivad ning projektide elluviimise seisukohast olulised on.

Juhul kui Sul on konkreetseid küsimusi, millele infopäevalt vastust ootad, palun pane need kirja registreerumise või saada need enne infopäeva ka info@idaharju.ee – nii saame vajadusel lisainfot otsida ning tagada, et kõik olulised küsimused kindlasti vastatud saavad.

Palun registreeru infopäevale SIIN. Registreerumine on avatud kuni 12. juuni 2017.

Osalemine on kõigile registreeritud osalejatele tasuta.

aprill 2024
ETKNRLP
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30      
« märts   mai »

Uudiste arhiiv/News Archive